Reklama salonu fryzjerskiego — jak uwidocznić logo salonu fryzjerskiego?

Branża beauty nie jest łatwa do zareklamowania. Składa się na to wiele czynników. Głównym z nich jest niemała konkurencja. Każdy, kto zakładał zakład fryzjerski, wie, jak trudno zaistnieć na rynku. Co więc możemy zrobić aby dać się zauważyć i ściągnąć grono Klientów? Warto zacząć od pierwszego kontaktu Klienta z salonem. Schludny i wyróżniający się lokal ma szansę na zaistnienie. Dobrze już od progu poinformować klientów gdzie trafili. Pomocny będzie tutaj podświetlany szyld reklamowy. Na rynku reklamowym z łatwością znajdziemy wiele form świecących reklam. Najprostsze z nich to kasetony reklamowe w różnych formach. Można umieścić na nich logo i nazwę salonu fryzjerskiego wraz z jego nazwą. W zależności od rodzaju baneru podświetlanego różna będzie ilość informacji, które chcemy podświetlić.

Przemyślany projekt baneru to klucz do sukcesu. Warto zabrać o to by był czytelny i zawierał najważniejsze informacje. Jeśli chcemy zawrzeć ich więcej, można przemyśleć oklejanie witryn folią reklamową. Jest to świetna opcja, szczególnie wtedy, jeśli chcemy już od ulicy pokazać Klientom, co oferujemy. Wymienione usługi warto wzbogacić grafikami, które uatrakcyjnią salon. Taka kompleksowa reklama salonu może zachęcić do skorzystania z jego usług. Jest to pierwsza forma skutecznego marketingu offline.

Wystrój salonu fryzjerskiego — reklama sama w sobie.

Większość stałych Klientów salonu to kobiety, które zwracają uwagę na estetykę. Wystrój salonu to kolejny krok, który należy wziąć pod uwagę przy planowaniu działań marketingowych. Większość klientów pragnie, dobrze czuć się podczas wykonywanej usługi. Wystrój firmy ma ogromne znaczenie także dla budowania identyfikacji wizualnej. Nieprzytłaczające kolory, nowoczesne meble i sprzęt budują profesjonalny wizerunek.

Świetnym pomysłem może być umieszczenie logo wewnątrz lokalu. Logo można wyeksponować w różny sposób. Albo zdecydować się na zwykłą naklejkę, albo zastosować reklamę przestrzenną np. w formie złotego loga 3D. Taka reklama z pewnością zbuduje pozytywny wizerunek salonu fryzjerskiego oraz unowocześni wystrój. Coraz częściej stosuje się podświetlane logo firmy. Sprawia to, że taka reklama nie pozostaje niezauważona. A o to właśnie chodzi! Aby pozostać zapamiętanym!

Szyld salonu fryzjerskiego — jaki wybrać, gdy mamy mały salon fryzjerski?

Szyld umieszczony nad drzwiami salonu nie tylko wskazuje miejsce pełnienia usług. Buduje także identyfikację wizualną, co przekłada się na rozpoznawalność marki. Mały szyld może zostać zauważony, jeśli będzie unikatowy. Nie ma tutaj znaczenia rozmiar a unikalność. W reklamie wszystkie chwyty są dozwolone. Zwykły szyld można wzmocnić wystającymi literami 3D. Można także podświetlić kaseton reklamowy światłem dowolnie zmieniającym kolor. Wyjątkowy może być też szyld świecący bokiem. Możliwości jest wiele. Profesjonalne Agencje reklamowe zaproponują rozwiązanie, które sprawdzi się zależnie od lokalizacji.

Czasami lokalizacja salonu fryzjerskiego jest ukryta. Niekiedy niema możliwości zawieszenia kasetonu reklamowego. Wtedy dobrym rozwiązaniem będzie semafor reklamy. Jest to reklama instalowana pod kątem 90 stopni do elewacji. Jego powierzchnia reklamowa jest niewielka. Jednak wystarczy umieścić na nim logo salonu fryzjerskiego, a reklama będzie budować wizerunek firmy. Czasami uda się zawrzeć także oferowane usługi. Taka reklama z wyklejonymi witrynami może być wystarczająca do reklamowania salonu. Z pewnością przyciągnie twoich klientów.

Reklama salonu fryzjerskiego w nowoczesnej formie

Wystrój można także wzbogacić tematyczną fototapetą prezentującą usługi. Meble powinny pasować do ścian, a salon fryzjerski powinien mieć spójny i przemyślany wystrój. Sposób, w jaki go urządzimy, może mieć wpływ na postrzeganie go przez Klientów. A im więcej Klientów tym więcej zysków z wykonywanych usług. Zadowoleni Klienci podzielą się chętnie opinią o salonie na mapach Google.

Nowoczesna reklama ma wiele twarzy. Do branży beauty pasuje złoto i srebro. Kojarzy się ono z luksusem i prestiżem. Można więc wprowadzić złoto do swojego marketingu offline. Można to zrobić, wybierając do salonu fryzjerskiego baner podświetlany. Dodatkowe złote elementy wzmocnią działania reklamy. A może migocząca reklama? Setki migoczących światełek będzie wyglądało niczym brokat. A która kobieta nie lubi świecidełek? Migocząca reklama z pewnością nie pozostanie niezauważona przez twoich Klientów. Wyróżni salon na tle konkurencji. A może nawet ściągnie nowych Klientów? Zachęcamy do działania!

Reklama w internecie tzw. marketing internetowy Google

W przypadku biznesu lokalnego dobrze działa tzw. poczta pantoflowa. Jednak w czasie wszechobecnej cyfryzacji warto podjąć działania by być także w internecie. Obecność na mapach Google to podstawa. Posiadana lokalizacja musi być wyświetlana w Google. Tam część ludzi będzie jej szukać. Warto także posiadać profesjonalną stronę internetową oraz prowadzić regularnie social media. Na Instagramie czy Facebooku można zaprosić Klienów do korzystania z usług salonu. Warto pokazywać swoje prace oraz organizować promocje. Taki marketing w internecie z pewnością przyniesie korzyści dla firmy.

Posiadane strony internetowe warto pozycjonować w Google. Klienci czasami szukają usług w internecie, dobrze więc byłby aby nasz salon wyświetlał się na górze listy. Aby tak było trzeba włożyć trochę pracy w pozycjonowanie strony. Warto to robić! Nowi Klienci przychodzą z Google! Sposób, w jaki ich przyciągniemy, także ma znaczenie. Marketing w internecie to także pozytywne opinie. Im więcej ich zbierzmy, tym lepiej. Warto o nie prosić po wykonaniu usługi. Google lubi promować polecane firmy. Takie strony mają większe szanse na zaistnienie. Agencje reklamowe zajmujące się pozycjonowaniem pomogą dobrać sposób działania dla danej firmy. Znają wyszukiwarkę Google od podszewki. Z pewnością pomogą w osiągnięciu Twoich celów.

Jakie logo salonu fryzjerskiego wybrać?

Sposób, w jaki nazwiemy salon fryzjerski, ma znaczenie. Klientki będą posługiwać się twoją nazwą, polecając salon. Warto więc umieścić nazwę i logo salonu wewnątrz lokalu. Logo umieszczone w salonie fryzjerskim nie musi być duże. Ważne jednak aby zajmowało główne miejsce np. za ladą lub na głównej ścianie. Przestrzenna reklama wygląda dobrze niezależnie od oświetlenia. Dobrym pomysłem będzie sygnowanie logo twoich mebli, czy akcesoriów fryzjerskich. Oczywiście z umiarem i dyskretnie. W ten sposób zaznajamiamy nowych Klientów z marką.

Zapraszamy do Studia Efekt po kompleksową reklamę. Wykonamy dla Was reklamę zewnętrzną na salon fryzjerski. Możemy wykonać projekt kasetonu, liter 3D lub loga. Wszystko zgodnie z wytycznymi i nowoczesnymi trendami. Wykonujemy także reklamy premium — złote, błyszczące. Wszystko po to aby przyciągnąć Twoich klientów do Twojego salonu. Zajmujemy się także projektowaniem stron internetowych. Pozycjonowanie w Google nie ma przed nami tajemnic. Oklejamy także witryny oraz meble. Z naszej strony wykonamy wszystko abyś mógł zaistnieć w branży! Zapraszamy!

Wszystkie zdjęcia użyte do artykułu pochodzą z naszych realizacji, które wykonaliśmy dla naszych Klientów.

5/5 - (14 votes)
Summary
Oklejanie pojazdów firmowych - sposób na reklamę mobilną
Article Name
Oklejanie pojazdów firmowych - sposób na reklamę mobilną
Author
Publisher Name
Studio Efekt
Publisher Logo