Wybór reklamy zewnętrznej dla swojej firmy to nie lada wyzwanie. Reklama przestrzenna? A może podświetlana? Na rynku reklamowym istnieje spora konkurencja, która prześciga się w tworzeniu reklam przestrzennych i podświetlanych w coraz to nowszych technologiach. Łatwo zagubić się w gąszczu ofert. Z naszego artykułu dowiesz się o zaletach zarówno podświetlanej, jak i liter przestrzennych.
Reklama przestrzenna w najlepszym wydaniu!
Reklama przestrzenna to niewątpliwie jedna z najczęściej wybieranych form reklamy wewnętrznej. Świetnie sprawdza się jako element dekoracyjny w recepcji, birze czy sali konferencyjnej. Ze względu na prostą konstrukcję oraz nieograniczone możliwości kolorystyczne może byś zastosowana właściwie w każdej firmie. Logotyp prosty lub skomplikowany napis – wszystko to możemy umieścić na ścianie w formy reklamy przestrzennej.
łatwy montaż
Litery 3D z podświetleniem – alternatywne rozwiązanie.
Reklama podświetlana prezentuje się świetnie w dzień i po zmroku. I to właśnie podświetlenie znacznie odróżnia ją od reklamy przestrzennej. Litery 3D podświetlane muszą być więc umieszczone w miejscu z dostępem do prądu. Nie musimy się jednak martwić, znacznym wzrostem rachunków za energię elektryczną. Reklama świetlna zamówiona w profesjonalnej agencji reklamowej, wyposażona jest w energooszczędne podzespoły świetlne Led. Te oryginalne, znanych marek, które cechuje niewątpliwie bezawaryjność. Nie można tego powiedzieć o podzespołach chińskich podróbek, które możemy spotkać w literach 3D. Warto więc, podczas przeglądania rynku zasięgnąć informacji dotyczącej gwarancji na podświetlenie Led.
Reasumując: Zarówno reklama przestrzenna, jak i reklama podświetlana będzie prezentować się dobrze w każdej firmie. Jedynie szczegóły decydują o tym, która z nich będzie lepiej pasować do charakteru naszej firmy. Nadal masz wątpliwości? Potrzebujesz fachowej porady? Napisz do specjalistów ze Studia EFEKT. Niezobowiązująca wycena, bezpłatna wizualizacja zamawianej reklamy. Zapraszamy!