Reklama przestrzenna czy podświetlana?

Reklama przestrzenna czy podświetlana? Którą wybrać? Studio Efekt.

Wybór reklamy zewnętrznej dla swojej firmy to nie lada wyzwanie. Reklama przestrzenna? A może podświetlana? Na rynku reklamowym istnieje spora konkurencja, która prześciga się w tworzeniu reklam przestrzennych i podświetlanych w coraz to nowszych technologiach.  Łatwo zagubić się w gąszczu ofert. Z naszego artykułu dowiesz się o zaletach zarówno podświetlanej jak i przestrzennej reklamy.

Reklama przestrzenna w najlepszym wydaniu!

Reklama przestrzenna to niewątpliwie jedna z najczęściej wybieranych form reklamy wewnętrznej. Świetnie sprawdza się jako element dekoracyjny w recepcji, birze czy sali konferencyjnej. Ze względu na prostą konstrukcję oraz nieograniczone możliwości kolorystyczne może byś zastosowana właściwie w każdej firmie. Logotyp prosty lub skomplikowany napis – wszystko to możemy umieścić na ścianie w formy reklamy przestrzennej.

🟢 każdy kształt
🟢 każdy rozmiar

🟢 łatwy montaż

🟢 szeroka gama kolorystyczna
🟢 bezawaryjność
🟢 możliwość montażu w każdym miejscu
🔴 niepodświetlana

Litery 3D z podświetleniem – alternatywne rozwiązanie.

Reklama podświetlana prezentuje się świetnie w dzień i po zmroku. I to właśnie podświetlenie zasadniczo odróżnia ją od reklamy przestrzennej. W związku z tym reklama podświetlana musi być umieszczona w miejscu z dostępem do prądu. Nie musimy się jednak martwić znacznym wzrostem rachunków za energię elektryczną bowiem reklama świetlna zamówiona w profesjonalnej agencji reklamowej wyposażona jest w energooszczędne podzespoły świetlne Led, które cechuje niewątpliwie bezawaryjność. Energooszczędność oraz długą żywotność gwarantują systemy świetlne znanych marek, czego nie można powiedzieć o podzespołach chińskich podróbek. Warto więc, podczas przeglądania rynku zasięgnąć informacji dotyczącej gwarancji na podświetlenie Led.

🟢 Każdy rozmiar
🟢 szeroka gama kolorystyczna
🟢 energooszczędność
🟢 atrakcyjny wygląd także po zmroku
🔴 montaż w pomieszczeniach wyposażonych w prąd
🔴 ograniczenia dotyczące kształtu

Reasumując: Zarówno reklama przestrzenna jak i reklama podświetlana będzie prezentować się dobrze w każdej firmie. Jedynie szczegóły decydują o tym, która z nich będzie lepiej pasować do charakteru naszej firmy. Nadal masz wątpliwości? Potrzebujesz fachowej porady? Napisz do specjalistów ze Studia EFEKT. Niezobowiązująca wycena, bezpłatna wizualizacja zamawianej reklamy. Zapraszamy!

Logo i litery 3D podświetlane LED BigCATs w Warszawie od Studio EFEKTLogo 3D dla firmy LOT