Trendy w reklamie na 2023 rok

Nowy Rok 2023 przynosi nowe trendy w reklamie świetlnej. Nowoczesne technologie jak i różnorodność materiałów sprawiają, że rynek reklamowy rozwija się praktycznie z dnia na dzień. Reklama świetlna cieszy się popularnością od wielu dekad, nic dziwnego, bowiem zaprasza Klientów z daleka także po zmroku. To także doskonała forma oznakowania lokalu, niezależnie od tego, czy znajduje się ona w często uczęszczanej lokalizacji czy na zupełnym odludziu. Dobrze zaprojektowana będzie nie tylko wizytówką firmy ale także przyciągnie wzrok i zainteresowanie przechodniów.

Reklama świetlna jako najnowszy trend w reklamie 2023!

Reklama świetlna obejmuje szeroko pojętą formę zewnętrznej ale także i wewnętrznej. Zaliczamy tutaj kasetony reklamowe, litery 3D, plafony i kasetony tekstylne a także ledony i napisy świetlne. Najczęściej spotykane ówcześnie podświetlenie ledowe jest energooszczędne a więc taka reklama nie przynosi znacznie większych kosztów niż zwykły szyld bez podświetlenia. Nic więc dziwnego, że reklama świetlna jest nierzadko jedną z pierwszych rzeczy na jaką decydują się właściciele lokali użytkowych. Dodatkową zaletą reklamy świetlnej jest możliwość zamontowania czujnika zmierzchu, który po zapadnięciu zmroku uruchamia oświetlenie. Jest więc wiele argumentów za tym, aby w taką formę identyfikacji wizualnej zaopatrzyć swój lokal. Jaką więc wybrać, co będzie modne w nadchodzącym sezonie?

Energooszczędność, niska wadliwość!

Rozwój technologiczny sprawia, że reklamy stają się coraz bardziej energooszczędne  i  praktycznie bezawaryjne. Można więc skupić się na udoskonalaniu ich. Rok 2023 będzie obfitował więc w reklamy interaktywne, wchodzące w interakcję z odbiorcami. Reklamy zmieniające kolor czy te w stonowanych (nie neonowych) kolorach zawładną rynkiem reklamowym. Modne też stają się wyświetlacze i projektory. Reklama zintegrowana z otoczeniem, wtapiająca się w infrastrukturę, nienachalna, pasująca do ogólnego krajobrazu również będzie wiodła prym w nadchodzącym roku. Wszystkie krzykliwe neony powoli zostaną zastąpione reklamami stonowanymi, ale jednocześnie wyróżniającymi się na pierwszym planie.

Reklamy stojące, łatwe do natychmiastowego demontażu również mogą zawładnąć rynek reklamowy. Dużą popularnością cieszyć się będą także reklamy ekologiczne – drewniane, czy żywe (np. z mchu), które zawierać będą małą lub znikomą ilość  tworzyw sztucznych. Bycie EKO to z pewnością najlepszy kierunek jaki możemy obrać kierując się nie tylko wyborem reklamy świetlnej dla naszego lokalu ale także w życiu 🙂

Podsumowując – rozwój nowoczesnych technologii wróży  świetlaną przyszłość reklamom interaktywnym – zmieniającym się w zależności od preferencji Klientów, pory roku czy obowiązującej mody. Jednak reklama ekologiczna – drewniana, czy z naturalnych materiałów nie ustąpi jej miejsca i z pewnością uplasuje się na podium.

Zapraszamy do Studio Efekt po nowoczesną reklamę świetlną!!

5/5 - (4 votes)