Kiedy świat tonie w plastiku warto redukować jego ilość w każdej sferze życia. Jeszcze do niedawna reklama świetlna nieodzownie kojarzyła się z pleksą, pcv czy dibondem. Czas jednak pomyśleć o ekologii i wziąć pod uwagę montaż reklamy ekologicznej – drewnianej. Czy taka forma reklamy przyjmie się wśród zamawiających?
Reklama drewniana – ekologia i elegancja w jednym!
Przy wyborze reklamy przestrzennej dla swojej firmy najczęściej kierujemy się jej wyglądem. I nie ma w tym nic nadzwyczajnego, reklama umieszczona w siedzibie firmy nie tylko identyfikuje ją i buduje wizerunek firmy, ale także stanowi nieodzowny element dekoracyjny firmy. Kolorowe logotypy i napisy na długo zapadają w pamięć, jednak powoli są wypierane przez reklamy stonowane i mniej krzykliwe. Dużą popularnością cieszy się w ostatnim czasie reklama drewniana. Ich niekwestionowanym atutem jest z pewnością to, że są EKOLOGICZNE. Jednak to nie jedyny argument przemawiający za ich wyborem choć zapewne istotny. Ekologiczne firmy bowiem są coraz bardziej cenione przez Klientów i … przez naszą planetę!
Jedna reklama – wiele możliwości!
Reklama drewniana nie musi być nudna! Czyste, niemalowane drewno to tylko jedna z opcji reklamy drewnianej. Można nadać reklamie dowolnego charakteru pokrywając je bejcą w dowolnym kolorze lub dowolnie mieszając i łącząc kolory. Wszystko to po to, aby stworzyć reklamę spójną i miłą w odbiorze. Pomocne tutaj będzie profesjonalne projektowanie graficzne. Doskonałym zastosowaniem dla reklamy drewnianej są szyldy wiszące dwustonne (w formie semaforu) lub jednostronne (mocowane do ściany). Świetnie sprawdzą się w restauracjach, zajazdach, karczmach czy firmach rzemieślniczych a także ceniących sobie naturę i ekologię. Takie działania dążące do zmniejszenie ilości długo rozkładających się śmieci zapewne docenią nie tylko Klienci!



Podążaj za najnowszymi trendami! Rozważ montaż reklamy drewnianej w swojej firmie już dziś!