Z nami stworzysz dokładnie taki kaseton, jakiego naprawdę potrzebujesz

Wyposażenie miejsca, które ma przyciągać klientów w odpowiednie nośniki reklamowe to dziś jedno z zadań, jakie koniecznie wykonać muszą przedsiębiorcy liczący na pomyślny rezultat swojej pracy. Dziś już teoretycznie nie nastręcza to żadnych trudności, jako że dostęp do znakomitych rozwiązań technicznych jest obecnie bardzo łatwy. Trzeba jednak we właściwy sposób z nich skorzystać, w czym nasi specjaliści służą fachową pomocą.

Ustal ramy, w jakich musisz się zmieścić

Przygotowanie kasetonu musi być poprzedzone procesem projektowania uwzględniającym szereg uwarunkowań. Sposób, w jaki będziemy promować swoją działalność nierzadko będzie podlegał ograniczeniom prawa miejscowego. W niejednym mieście w trosce o wygląd zabudowy na niektórych obszarach wprowadza się regulacje określające np. procent powierzchni elewacji, jaka może zostać wykorzystana przy instalacji elementów reklamowych. Modernizując wyposażenie lokalu w tym zakresie bądź przystępując do jego przystosowywania na potrzeby nowej działalności, należy więc ustalić tego rodzaju ramy, jeśli w danym miejscu one obowiązują, zanim nakreślimy swój wstępny zamysł projektowy – tak, by nie musieć następnie rezygnować z niczego istotnego. Jest to ważne, gdyż umiejętne wykorzystanie powierzchni należy do kluczowych zagadnień, jakie trzeba mieć na uwadze przy jego tworzeniu.

Oferowane przed firmę Reklama Efekt rozwiązania techniczne sprawiają, że na kasetony reklamowe można bez najmniejszego trudu nanieść dowolne formy graficzne – zwłaszcza w przypadku modeli wykorzystujących zadrukowaną tkaninę czy pleksę. Ta swoboda stanowi jednak jednocześnie wyzwanie. Doświadczeni projektanci pomogą jednak uniknąć jakichkolwiek błędów.

Przede wszystkim pozwól się rozpoznać z daleka

Należy pamiętać w jakim celu instalować będziemy nasz kaseton. Będzie to główny nośnik reklamowy, zdecydowanie dominujący nad całością fasady. Nie znaczy to jednak, że na nim ma spocząć całe zadanie dostarczania przechodniom informacji na temat danego miejsca i przedmiotu działalności wykorzystującego je podmiotu. Służyć ma on przede wszystkim przykuciu uwagi i łatwości identyfikacji – pewnego rodzaju minimalizm jest więc wskazany. Przeładowanie treścią, którą można umieścić także w witrynie, łatwo może poskutkować rezultatem nie dość czytelnym, utrudnia w dodatku stworzenie kompozycji efektownej w formie.

Projektowaniu kasetonu warto poświęcić szczególną uwagę wówczas, gdy jest to pierwszy zamawiany nośnik reklamowy na samym początku działalności i nie zostały dotąd ustalone żadne ściślejsze zasady, jakimi podporządkowane mają zostać wykorzystywane elementy graficzne. Stworzenie spójnego systemu, ułatwiającego kolejne przedsięwzięcia i eliminującego konieczność ewentualnej modernizacji raz zainstalowanego szyldu to zadanie, w którym agencja reklamowa Reklama Efekt gotowa jest udzielić skutecznego wsparcia. Zapraszamy do korzystania z naszej oferty.